Araba Kiralama Batum

Filomuzdan arabayla eşsiz Gürcistan'ı keşfedin
Bize yazınTelegram

Popüler arabalar

Unutulmaz bir yolculuk için aracınızı seçin

Telephone:
E-mail:
contact@geodrive.info

Address:

Biz her zaman sizin için yanınızdayız

Müşterilerimizin geri bildirimleri

Danil Savilov
Her şeyi çok sevdim. Mükemmel hizmet. 4 Gün araba aldık, Kakheti ve Mtskheta'ya gittik. Araba zamanında, temiz ve mükemmel durumda teslim edildi. Arabadan memnun kaldık. Kira fiyatları çok hoş bir sürpriz.
Denis'in çalışanını ayrı ayrı vurgulamak ve teşekkür etmek istiyorum. Tüm soruları cevapladım ve her şeyi doğru açıkladım. Alanında yetkin bir uzman ve gerçek bir profesyonel. Kiralama günleri boyunca iletişimde kaldık
Bir dahaki sefere kesinlikle sizinle tekrar iletişime geçeceğiz. Herkese tavsiye ederim. Çok teşekkürler!!!
Egor Grigoriev
Harika bir şirket, web sitesinde bir araba seçtim, bu sapa'ya yazdım, bir süre anlaştım, 5 dakika geldim ve arabanın anahtarlarını aldım. Mükemmel bir yönetici , her şeyi gösterdi, açıkladı, anlattı. Araba temiz ve bakımlı. Arabayı teslim ederken herhangi bir sorun yaşanmadı. Bir dahaki sefere, bu şirket bir araba seçerken öncelikli olacak
Sindycat Sindycat
Tatil haftasında Tiflis'e bir grup arkadaşımızla geldik, bu da şehirde hiçbir şeyin işe yaramadığı anlamına geliyor. Ve yalnızca GEOdrive, aralarından seçim yapabileceğimiz birkaç araba sağlayarak talebe derhal yanıt verdi. Bir Subaru Forester aldık, arabadan memnun kaldık, Gürcistan'dan Batum'a kadar sürdük ve geri döndük. Fiyatlar çok yeterli. Personel güler yüzlü ve müşteri odaklı, esnektir. Bonus olarak, yolculuk süresince ofiste sınırsız internete sahip bir SIM kart verildi. Mümkün olan her şekilde tavsiye ederim!
George Bagaturia
Bu şirketten bir araba aldığım için çok mutluyum. Benim için en önemli şey, reklamcılıkta gerçekten uygun hizmetleri sağlayacak güvenilir bir şirket olmasıdır. Fikirlerime tam olarak uyduklarını söylemeliyim. St. Petersburg'dan 10 günlüğüne geldim. Tiflis'teki sayısız akrabamı ziyaret etmek, ardından ailemin evinin onarımı için sıhhi tesisat ve ilgili ürünleri satın almak için bir arabaya ihtiyacım vardı. Ford Fiesta'nın tüm beklentilerimi karşıladığını söyleyebilirim. Seni asla hayal kırıklığına uğratmadım. 3-4 gün içinde yapmayı planladım ama işe yaramadı. Sorunsuz bir şekilde 4 gün daha uzattım, planlanan tüm gezileri gerçekleştirdim. Bu şirketi sinirlerini kurtarmak ve Tiflis çevresinde sakin bir modda gezilerin tadını çıkarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum.
Sviatoslav Antonov
Mini Cooper kiraladım, teşekkürler. yeni gibi temiz, bir Bluetooth var. Kiralama personelinin her şeyi çok dikkatli bir şekilde kontrol ettiği biraz görünüyordu, sorun değil, ancak arazi gezilerinde daha basit birinden araba alırdım. Ve beyaz spor ayakkabılı bir bayanla tanışmak için mükemmel 👍
Maksim Shcheglov
Altı günlüğüne araba kiraladım. Arabaya temiz, tamamen hazırlanmış bir araba verildi. Arabanın durumu çok iyi. Ayrıca indirim yaptılar.
Ama en önemli şey çalışanların tutumu! Ücretli otopark, araba danışmanlığı konusunda yardımcı olduk, her zaman iletişim halindeyiz. Çok teşekkürler!
Sergey Kuznetsov
Mükemmel araç kiralama hizmeti. Harika adamlar. Mesajlara bir dakika içinde cevap verirler. Taslak anlaşmayı inceleme ve tartışma için önceden gönderdik. Araba kararlaştırılan zamanda adrese getirildi, araba, sözleşme ve yerel trafik kuralları hakkında önemli noktaları anlattılar, arabanın durumunu filme aldılar. Arabanın kabulü sadece birkaç dakika sürdü. Her şeyi beğendim, tavsiye ederim
Alexey Siparov
Bu kiralamada bir araba aldık. Her şeyi çok sevdim. Şehre gittik. Araba iyi kış lastikleri kullanıyor. Hiçbir şey çalmadı ya da çalmadı. Sözleşme açık bir dille yazılmıştır. Sizinle tekrar iletişime geçeceğiz.
Açıkça, uygun bir şekilde, gereksiz bürokrasi olmadan. Şirket için iki araba aldık, Kakheti'ye gittik. Kia Sportage kırmızısı genellikle bir ateştir. Beyaz Tiguan'ın biraz süspansiyona ihtiyacı var, ancak araba bagaj kapasitesi açısından çok uygun. Çocuklar sayesinde sürekli temas halindeydiler, faydalı tavsiyeler verdiler. Kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Ryugo Hedecki
Havaalanına teslimat ile 3 günlüğüne bir araba kiraladık - her şey yolundaydı
Nikolai her şeyi açıkladı, sordu, tüm soruları yanıtladı, onun sayesinde!
Servis hakkında da soru yok, araba zamanında ve hızlı bir şekilde verildi, geri dönüş de fazla zaman almadı. Koşullar çok basit ve açık, bir toplantıya gidiyorlar. arabayı teslim ederken hata bulamadılar. Fiyatlar çok uygun. Gürcistan'dayken, nick'ten daha fazlasını alacağım

Sıkça Sorulan Sorular

GeoDrive

Araba Kiralama Batum

Araba kiralamak mı arıyorsunuz? Gürcistan'daki GeoDrive sizin güvenilir ortağınızdır! Tüm ihtiyaçlarınızı karşılamak için çok çeşitli yüksek kaliteli otomobiller ve mükemmel hizmet sunuyoruz. Hareket özgürlüğünün tadını çıkarın ve GeoDrive ile Gürcistan'da seyahat edin!
Daha fazla bilgi
Kiralık ek ekipman
  • Sınırsız kilometre - arabalarımızda günlük kilometre sınırlı değildir.
  • Depozit - araca bağlı olarak 100 ila 200 $ arasındadır.
  • Sözleşmenin imzalanması - Sözleşmeyi Gürcüce (resmi) ve müşterinin dili olmak üzere iki dilde sonuçlandırıyoruz.
  • Gereksiz endişelere gerek kalmadan aracınızı kiralayın – yıkama kiralama fiyatına zaten dahil olduğu için iade edildiğinde yıkama için ödeme yapma şartımız yoktur.
  • Çocuk koltukları, GPS navigatörleri, sınırsız internete sahip sım kartlar, Wifi yönlendiriciler, tekerlek zincirleri, kayak ve bisiklet bağlantıları ve ek olarak sipariş edilebilecek diğer aksesuarlar gibi ek seçenekler sunuyoruz.

Ek olarak

21 yaşından itibaren
2 yıldan fazla: ek koşullar olmaksızın sigorta gereksinimleri standarttır.

Sürücüler için gereksinimler

Makinelerimiz aşağıdaki sigorta türlerine göre sigortalıdır:
  • TPL (üçüncü şahıslara karşı sorumluluk) - Üçüncü şahıslara verilen zararlar durumunda maddi kayıplara karşı koruma sağlar.
  • TP (hırsızlığa karşı sigorta) - hırsızlık durumunda araç kaybına karşı korumayı garanti eder.
  • CDW (camlar, aynalar, lastikler ve arabanın altı hariç tüm hasarlara karşı sigorta) 200$ indirilebilir.

Ek küçük bir ücret karşılığında, indirilemeyen Full Coverage ve Full Coverage+ tam Sigorta sağlıyoruz.

Sigorta

Müşterilerimiz için konforlu ve konforlu bir hizmet
  • Ülkenin herhangi bir yerine garantili araç teslimatı.
  • Dakiklik ve güvenilirlik - teslimatın her aşamasını takip ediyoruz.
  • Zamandan ve rahatlıktan tasarruf edin - sorunsuz seyahat edin.

Araç teslimi

eşsiz fırsat
  • Aracınızı bir yerden alıp başka bir yere iade etmenize olanak tanıyan benzersiz bir araç kiralama hizmeti sunarak şehirler arası seyahat için mükemmel bir çözüm sunuyoruz.
аренда автомобиля в Грузии

Arabayı başka bir şehirde iade etmek

Sürüş deneyimi

Araç Kiralama Koşulları

Sigorta Koşulları

CDW (Casco) standard
Full Coverage
CTP. Bir kazada üçüncü bir tarafa verilen hasar
Bir kazada arabanın gövdesinde hasar
Alt gövde ve lastiklerde hasar
Cam, farlar, aynalar ve tekerleklerde hasar
Suçlu ortadan kaybolduğunda onarım
Müşterinin kusurundan kaynaklanan bir kaza durumunda araç arıza süresi için ödeme muafiyeti
Müşterinin hatalı olması durumunda ücretsiz çekici
Arabaya kasıtlı zarar verilmesi veya trafik kurallarının ağır ihlali teminatı
Bir arabanın iadesi için sigorta davasının kaydı
Evet, lastikler ve arabanın altı hariç
Hayır, sigorta talebi kaza mahallinde veya park halindeyken hasar tespit edildiğinde kaydedilir. Aracı tescilden önce hareket ettirmek sizi sigorta tazminatından mahrum bırakacaktır.
Full Coverage Plus
% 100 hasar kapsamı
Kiracı, franchise limiti dahilinde hasarı öder. Sigorta şirketi diğer her şeyi öder
Müşterinin kusuru yoksa ücretsiz çekici
Sigorta Koşulları

Hizmetlerimiz şunları içerir

Makinelerimiz her zaman mükemmel teknik durumdadır, güvenliğiniz için kış aylarında kışlık lastiklerle donatılmıştır.
Kiralarken, kararlaştırılan seçilen aracın sağlanmasını garanti ediyoruz
fotoğraf/video ile.
Yüksek kaliteli arabalar
7/24 kişisel hizmet
Müşterilerimiz sadece araba kiralamakla kalmıyor, aynı zamanda 7/24 bireysel ilgi görüyor. Kiralama süresi boyunca sorunları çözmek için her zaman kişisel bir yönetici mevcuttur. Uzman ekibimiz her zaman çevrimiçidir ve her an yardım etmeye hazırdır.
Çeşitli ek seçenekler
Çocuk koltukları, GPS navigatörleri, sınırsız internete sahip SIM kartlar, Wifi yönlendiriciler, tekerlek zincirleri, kayak ve bisiklet bağlantıları ve isteğinize göre diğer aksesuarlar.
Seyahatinizi olabildiğince konforlu hale getireceğiz.
Güvenliğiniz bizim önceliğimizdir.
Filomuzdaki tüm araçlar, tam kapsam dahil olmak üzere tam sigortalıdır (CWD sigortası),
her yolculukta size huzur ve güven sağlar.
Teknik destek
Güvenlik
Çekici kamyon, tekerlek değiştirme ve değiştirme, yağ doldurma, yardım dahil olmak üzere Gürcistan genelinde ücretsiz teknik yardım sağlıyoruz
batarya ve diğer acil konular ile. Uzmanlarımızdan hızlı yardım.
Araç teslimi
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. GeoDrive, havaalanları da dahil olmak üzere size uygun bir yere araç teslim hizmeti sunmaktadır. Bu, varışta gereksiz sıkıntılardan kaçınarak yolculuğunuza hemen başlamanızı sağlar.
Bilgilendirme
Kiralama sürecinde netliği sağlıyoruz, sözleşmeyi önceden teslim ediyoruz, kiralama koşulları hakkında konuşuyoruz
ve Gürcistan'da sürerek, kendinden emin seçiminiz için arabayı fotoğraflara ve videolara göre koordine ediyoruz.
Küresel ödeme
Ödeme kabulünde çeşitliyiz. Kartları, banka havalelerini ve kripto para birimini herhangi bir para biriminde kabul ediyoruz.
Bu, dünya çapındaki müşterilerimiz için kolaylık sağlar.
Dil desteği
Ekibimiz, müşterilerle rahat bir etkileşim sağlayarak Gürcüce, Rusça ve ingilizce bilmektedir.

Gezginler neden GeoDrive'ı seçiyor?

Araç kiralama süreci

Makine seçimi
Web sitemizden beğendiğiniz arabayı seçebilir ve daha detaylı bilgi için doğrudan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca bir rezervasyon talebi de gönderebilirsiniz; bunun ardından seçilen arabanın müsaitlik durumunu netleştirmek ve istenen arabanın müsait olmaması durumunda alternatifler sunmak için sizinle iletişime geçeceğiz
Sözleşmenin imzalanması
Kiralamanın tüm detaylarını netleştirdikten sonra gerekli belgeleri talep ediyoruz, rezervasyonunuzu oluşturuyoruz ve sözleşmeyi hazırlıyoruz ve incelemeniz için tarafınıza gönderiyoruz
Araba almak
Kiralama gününde araç ya size teslim edilir ya da siz ofisimize gelerek teslim alırsınız. Arabayı fotoğraf ve video kaydıyla inceliyoruz. Çalışanımız size Gürcistan'da araba kullanmanın inceliklerini, sigorta seçeneklerini anlatacak ve tüm sorularınızı yanıtlayacak
7/24 destek
Akaryakıt istasyonlarından arızalara, otopark ödemelerine kadar her türlü sorunun çözümü için sizinle her zaman iletişim halindeyiz. Araç teslim edilmeden yarım saat önce cezaları kontrol edip size bildiriyoruz.
Araba dönüşü
Arabayı iade ettiğinizde, yeni hasar olup olmadığını sizinle birlikte inceleyeceğiz. Her şey yolundaysa iade belgesi imzalanır ve depozito iade edilir. Depozito miktarını etkileyen cezalar veya başka koşullar varsa gerekli kısım alıkonulur, geri kalanı tarafınıza iade edilir

Kiralama tekliflerini karşılaştırın

Depozit
Otomatik şanzımanda 100$
Manuel şanzımanda 200$

Bir araba kiralarken, boyutu aracın şanzıman tipine bağlı olarak depozito yatırmanız gerekir. Otomatik şanzımanlı tüm arabalar için depozito 100 $ 'dır. Manuel şanzımanlı makineler için depozito 200 $ 'dır. Kiralama süresi boyunca meydana gelebilecek olası hasarları veya cezaları karşılamak için depozito gereklidir. Araç, alındığı durumda iade edilirse ve ödenmemiş para cezaları veya başka yükümlülükler yoksa, kiralama tamamlandıktan sonra tam olarak iade edilir

Araç kiralama fiyatı

Kiralama fiyatının bağlı olduğu faktörler:
  • 1

Araba tipi

Farklı sınıftaki arabaların fiyatları farklıdır. Toyota Prius gibi ekonomik otomobiller premium otomobillerden veya SUV'lardan daha ucuz olacak
  • 2

Mevsimsellik

Kiralama fiyatları sezona göre değişiklik gösterebilir. Turist sezonunda (yaz, tatil) yüksek talep nedeniyle fiyatlar genellikle daha yüksektir
  • 3

Kiralama süresi

Kiralama süresi ne kadar uzun olursa günlük maliyet o kadar düşük olur. Kısa süreli kiralamalar genellikle daha pahalıdır
  • 4

Ek hizmetler

GPS navigasyonu, çocuk koltukları ve sigorta gibi hizmetler genel kiralama maliyetine katkıda bulunabilir
  • 5

Sigorta

Hırsızlık, hasar ve üçüncü şahıs sorumluluğu gibi farklı sigorta türleri kiralama maliyetini önemli ölçüde artırabilir
  • 6

Piyasa Durumu

Kiralama şirketleri arasındaki rekabet, ekonomik koşullar ve kur dalgalanmaları da fiyatları etkileyebilir

Gürcistan trafik kurallarının özellikleri

15 KM/SAAT'E KADAR
Araba kiralama Batum

Dış aydınlatma cihazları

Gece, tünellerde ve olumsuz hava koşullarında kısa farların kullanılması zorunludur.
Sisli havalarda veya zorlu yol kesimlerinde sis farlarını açmak gerekir.

Çocukların taşınması

12 yaşın altındaki çocukların taşınmasına yalnızca arka koltuklarda izin verilmektedir.
12 yaşına kadar
Altı yaşından küçük çocukların park edilmiş bir arabada yalnız bırakılması kesinlikle yasaktır.
6 yaşına kadar
Üç yaşın altındaki çocuklar, çocuk oto koltuğunda veya emniyet kemeri takan bir yetişkinin (16 yaş üstü) kollarında olmalıdır.
3 yaşına kadar
Ön koltukta oturan tüm yolcular için emniyet kemeri zorunludur, arka koltukta oturan yolcular ise emniyet kemerini kendi takdirine bağlı olarak takabilir.

Araba sürerken, sürücünün ellerini kullanması gerekmiyorsa (örneğin, hoparlör veya eller serbest sistemi aracılığıyla) sürücünün cep telefonuyla konuşmasına izin verilir.

Sürüş sırasında güvenlik

Araç Kiralama Batum
Sürücüler için izin verilen kan alkol içeriği 0,3 ppm seviyesiyle sınırlıdır
Pitoresk dağ manzaralarıyla tanınan Gürcistan'da, dar ve dolambaçlı olabilen dağ yollarında araç kullanırken özellikle dikkatli olmalısınız.

Yokuş yukarı ve yokuş aşağı yollarda yol işaretlerini takip etmek ve dikkatli olmak önemlidir.

Tehlikeli alanlar

Аренда автомобиля в Грузии

Kullanım Şartları

Sürücü gereksinimleri

SÜRÜŞ TECRÜBESİ

• 1 yıldan az: Sigortadan düşülebilecek tutar araç bedelinin %5'idir.

YAŞ 21+

• 1 yıldan 2 yıla kadar: Muafiyet araç maliyetinin %3'ü olarak belirlenir.
  • Bu yaş sınırı, güvenli ve sorumlu sürüş sağlamak için standart bir gerekliliktir.

Başka bir şehirde dönüş imkanı olan araç kiralama One-Way

GeoDrive benzersiz bir hizmet sunuyor аracınızı bir yerden alıp başka bir yere iade etmenize olanak tanıyan ve şehirler arası seyahat için ideal çözümü sağlayan araç kiralama hizmeti.
GeoDrive ile Gürcistan'da seyahat etmenin ideal yolu

Hizmeti neden kullanmalısınız?

Şubelerin konumu nedeniyle

Çalışanları başka bir şehre araba kabul etmek için bir iş gezisine göndermek zorunda değiliz. Bunun için size fazla ödeme yapacaksınız.
Gürcistan'ın herhangi bir yerinde derhal destek, herhangi bir sorunun çözümü ve gerekirse aracın değiştirilmesini alacaksınız.

O nasıl çalışır?

Basit ve kullanışlı süreç

Tiflis, Kutaisi, Batum'daki web sitemizi veya ofisimizi ziyaret edin ve gereksinimlerinize en uygun makineyi seçin.
ARABANI SEÇ
Rotanızı planlayın ve kiralamayı hangi şehirde tamamlamak istediğinizi bize bildirin.
ROTANI TANIMLA
Tam hareket özgürlüğünün tadını çıkararak Gürcistan'ın güzelliğini kendi hızınızda keşfedin.
SÜRÜŞ KEYFİ
Kiralamanızın sonunda aracınızı seçtiğiniz GeoDrive şubesine iade etmeniz yeterlidir.